Friday 15 June 2012

Erti Sebuah Penyesalan ! :(

Erry nk share some story mory dkt korg nyhh . Citer nyhh bule dikatekan TOUCHING jugakk lha . Korg bace lha story nyhh k ! :)

(time otp)
GIRLFRIEND : Awak , saya nak cincin hubungan kita .
BOYFRIEND : Untuk apa ? malas la . Awak , petang ni kita jumpa tempat biasa ok !
GIRLFRIEND : Hurm , yela .

(ditempat mereka selalu berjumpa)
BOYFRIEND : Awak , cuba tutup mata awak . Saya nak bagi awak hadiah !
GIRLFRIEND : Hadiah ? ok . 
BOYFRIEND : Ok , cuba awak tengok ni . Saya belikan patung beruang untuk awak . :)
GIRLFRIEND : Awak ! Saya tak nak patung beruang . Saya nak cincin hubungan kita ! (sambil  membaling patung beruang itu di tepi jalan raya)

Lelaki itu pun terus berlari dan mendapatkan patung itu balik dan berada digenggamannya . Tiba-tiba sebuah bas meluru ke arah lelaki tersebut dan badannya di gilis sehingga lelaki itu tidak berdaya untuk bergerak . Lalu , perempuan tersebut menjerit  dalam keadaan yang bergegas . Perempuan tersebut mengambil patung di tangan lelaki tersebut dan tiba-tiba patung itu berkata " YOU , SEE IN MY POCKET . " dan terlihatnya satu cincin yang sangat cantik dan patung itu terus berkata "WILL YOU MARRY ME ? " di saat itu , terjatuh air mata perempuan tersebut . Tetapi sudah terlambat untuk menyesal kerana lelaki tersebut sudah pergi buat selama-lamanya .

So , PENGAJARAN yg dpt amek dkt sini . Kita seharusnya menghargai BOYFRIEND kita ! Papepuns to my love , EDDY . ILOVEYOUSOMUCH , sgale pengorbanan yg you lakukan utk i . I hargai sgt2 ! Thnks , syg .

No comments:

Post a Comment